Alles over uw bestelling
van A tot Z
2. De bezorging en levertijd van uw bestelling
Artikel voorraden
Vele artikelen zijn voorradig en kunnen direct verzonden worden. Andere artikelen zijn te groot of exclusief om op voorraad te houden. Deze zullen een gemiddelde levertijd hebben van 1 tot 3 weken. In de praktijk zien wij toch vaak dat artikelen alsnog vrij snel binnen deze periode geleverd kunnen worden.
Verzendkosten
Alle artikelen op onze webshop zijn inclusief BTW maar exclusief verzendkosten. Verzendkosten verschillen per bestelling. Ook is het mogelijk uw bestelling gratis te laten verzenden. Boven de 500 Euro worden alle bestellingen gratis verzonden. Onder dit bedrag zal er een vergoeding voor de verzending gevraagd worden. Deze wordt berekend in uw winkelmand voor het afrekenen.
Bezorging
Kleine bestellingen zullen met DHL verzonden worden. Grote bestellingen of artikelen zullen met verschillende vervoerders verzonden worden afhankelijk van het gewicht en de afmeting.
3. Uw bestelling volgen tot aan uw voordeur
Geplaatste bestelling volgen
Het is natuurlijk fijn om uw bestelling te kunnen volgen. Dit kan met de zogeheten Track & Trace code. Zodra wij uw bestelling verzonden hebben zult u deze code met een link ontvangen per email. Ook kunt u de Track & Trace code terugvinden onder uw Bestelgeschiedenis in uw account. Daarnaast houden wij u op de hoogte als de status van uw bestelling veranderd.
4. Garantie en retourneren
Wat houd tevredenheidsgarantie in
Natuurlijk willen wij als webshop dat onze klanten tevreden zijn. Daarom is het altijd mogelijk om een artikel te retourneren mits u voldoet aan de voorwaarden voor retourneren.
Wettelijke garantie
Op alle artikelen die u bij ons aanschaft heeft u recht op de wettelijke garantie bepalingen. Dit houd in het kort in dat een artikel moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht mag worden. Een artikel behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Mocht dit niet het geval zijn zullen wij dit kosteloos voor u oplossen. Dit kan zijn in de vorm van herstel, vervang of restitutie van het betaalde aankoopbedrag.
Garantie op aangeschafte artikelen
Er zit garantie op de door u aangeschafte artikelen. Echter komt u hiervoor alleen in aanmerking bij een gegronde reden (bijvoorbeeld een fabrieksfout). Wat hier niet onder valt is.
– Beschadigingen door nalatigheid of opzet
– Normale slijtage door gebruik
– Beschadigingen door onjuist gebruik
U heeft een gegronde reden
Denkt u te voldoen aan een gegronde reden dan kunt u contact met ons opnemen. Stuur eventueel foto’s voor de duidelijkheid mee. Wij zullen uw aanvraag beoordelen. Mocht uw reden door ons gegrond beoordeeld worden kunt u het artikel naar ons retourneren. Mocht u het retourformulier nog in uw bezit hebben kunt u deze ingevuld met reden van retour toevoegen aan uw retourzending. Voeg anders een begeleidend schrijven bij met de reden van retour.
Bij ontvangst controleren wij uw artikel grondig. Zo nodig nemen wij contact op met u of leverancier. Zodra wij het artikel accepteren zullen wij een vervangend exemplaar opsturen of het betaalde bedrag retourneren.
5. Klachten afhandeling
Klacht melden
U kunt bij ons heel gemakkelijk een klacht indienen via ons contactformulier. De klacht kan gaan over een artikel of bestelling maar bijvoorbeeld ook over onze dienstverlening. Zodra u een klacht heeft ingediend krijgt u van ons een ontvangstbevestiging per email en zullen wij uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. U krijgt een inhoudelijke reactie van ons binnen 14 dagen.